Social Media i fotograf w sieci.
Jak efektywnie zdobywać klientów i fanów w internecie?

Czas trwania:7 godzin
Grupa: 8–15 osób
Dostępny wkrótce
Kup

 

Spędzasz bezproduktywnie zbyt dużo czasu w internecie chcąc zdobyć nowych klientów i fanów? Dowiedz się, jak obecnie skutecznie promować swój fotograficzny biznes w social media. Stwórz, przy wykorzystaniu swojej www oraz social media (Facebook’a oraz Instagram’a) efektywne kanały sprzedażowe oraz naucz się, jak poprawnie prowadzić swoje działania wizerunkowo-sprzedażowe, aby w szybkim tempie zdobyć nowych klientów oraz fanów! Naucz się realizować niezwykle skuteczne i niedrogie kampanie reklamowe.

Dla kogo?

Jesteś fotografem? A może dopiero marzysz o fotografowaniu i zastanawiasz się, jak bezpiecznie i efektywnie prowadzić swoje działania marketingowe w sieci? Spędzasz zbyt wiele czasu na Facebook'u oraz Instagram'ie i nie zwiększasz swoich zasięgów ani sprzedaży? Trudno Ci zdobyć nowych klientów? Zastanawiasz się, co powinieneś publikować w internecie, aby zdobyć nowych fanów? Nie odnosisz sukcesu i czujesz, że nie umiesz efektywnie korzystać z siły Twojej strony www oraz social media? Wydajesz bezsensownie pieniądze na nieprzemyślane reklamy na Facebook’u oraz Instagram’ie? Chcesz to zmienić? Zapraszamy na kurs do Akademii Nikona!

Jeśli chcesz...

  • rozwinąć biznes i zdobywać klientów w internecie
  • skutecznie sprzedać swoje usługi, świadomie budować swój wizerunek i w pełni kontrolować swoje kanały sprzedażowe w IT,
  • nauczyć się tworzenia skutecznych kampanii wizerunkowych oraz sprzedażowych na FB,
  • nauczyć się tworzenia skutecznych i niedrogich kampanii wizerunkowych oraz sprzedażowych na Instagram’ie,
  • nauczyć się, jak poprawnie tworzyć bazy Twoich potencjalnych klientów w internecie,
  • poprawnie prowadzić profil na Instagramie, aby zwiększać zasięgi,
  • wdrożyć efektywny remarketing,
  • sprawić, aby Google skutecznie i poprawnie indeksowało Twoją stronę, co przełoży się na większą ilość zapytań, 
  • wiedzieć, co zrobić, aby Twój Facebook oraz Instagram przyciągały więcej fanów i klientów

...przyjdź na kurs Akademii Nikona, który został stworzony z myślą o fotografach oraz Ich sprzedaży poprzez WWW oraz social media!

Program
zajęć

Pierwsza część 10:00–12:00

Zaczniemy od poprawnej budowy strony www fotografa, aby była ona jak najlepiej indeksowana w wyszukiwarce Google. Wciąż bardzo duża liczba klientów szuka fotografa w wyszukiwarce Google i tylko odpowiednio przygotowana treść oraz strona internetowa pozwoli w zdobyciu nowych klientów. Obecnie nie wystarczy już tylko mieć stronę – trzeba ją odpowiednio także przygotować i zoptymalizować dla wszechobecnego Google’a.

Druga część 12:15–14:00

Drugą część szkolenia rozpoczniemy od budowania skutecznych kanałów wizerunkowo-sprzedażowych fotografa w Instagram’ie. Obecnie samo tylko spędzanie czasu w wirtualnej rzeczywistości, np. na grupach dyskusyjnych, nie gwarantuje zwiększenia zasięgów i nie przekłada się na rozwój Twojego fotograficznego biznesu. Podpowiemy Ci, jak najlepiej wykorzystywać potencjał Instagram’a, w jaki sposób publikować posty, jakie hashtag’i należy stosować, jak przygotować zdjęcia i Relacje, aby zwiększyć Twoje zasięgi. Instagram staję się coraz bardziej popularny i warto nie przegapić tego narzędzia wizerunkowo – sprzedażowego.

14:00–15:00 Przerwa obiadowa

Trzecia część 15:00-18:00

Celem tej części kursu jest poznanie sposobów na skuteczne prowadzenie kampanii (płatnych oraz bezpłatnych) na Facebook’u oraz poznanie najczęstszych błędów fotografów, którzy bezskutecznie starają się rozwinąć swój biznes. Korzystanie wyłącznie z prostej opcji „Promowania post’a” na Facebook’u jest najczęściej sposobem na… wyrzucanie pieniędzy. Czy wiesz, że możesz stworzyć taką reklamę na FB, aby nie musieć płacić za każde jej kliknięcie? I to legalnie! Zaskoczony? To prawda! Dlatego zadbamy, abyś nauczył się wykorzystywać bardziej zaawansowane narzędzia Menedżera Reklam na FB. Zrozumiesz, jak efektywnie tworzyć grupy Twoich prawdziwych odbiorców. Na koniec każdy z uczestników otrzyma sprawdzone wytyczne dotyczące publikowania postów i Relacji na FB. Przekażemy Ci także listę sprawdzonych programów, które posłużą do odpowiedniego przygotowania Relacji w celu zwiększenia zasięgów oraz liczby obserwujących zgodnie z branżą, w której działasz jako fotograf.

Po zakończeniu kursu uczestnik będzie umiał

  • poprawnie przygotować i stworzyć swoją WWW, aby była ona przyjazna dla wyszukiwarki Google,
  • dokonać audytu swojej strony WWW i wprowadzić odpowiednie zmiany,
  • tworzyć poprawne kampanie wizerunkowe na Facebooku,
  • tworzyć płatne kampanie sprzedażowe na Facebooku,
  • wykorzystać potencjał narzędzi Menedżera Reklam,
  • utworzyć reklamę na Facebooku, tak, aby nie płacić za każde kliknięcie i przejście na stronę www (tak, jest to możliwe!),
  • stworzyć odpowiednie grupy potencjalnych klientów,
  • wykorzystać moc remarketingu,
  • zautomatyzować pracę w celu oszczędności swojego czasu,
  • zwiększyć zasięg swojego Fanpage'a,
  • zwiększyć zasięg swojego konta na Instagram’ie,
  • użyć zewnętrznych aplikacji w celu efektywniejszego prowadzenia swoich działań w Social Media,
  • poprawnie skonfigurować swoje konto na Instagram’ie,
  • wymienić i wdrożyć zasady efektywnego profilu na Instagramie,
  • zdobyć zaufanie klientów,
  • tworzyć i odpowiednio dobierać treści publikowane na profilu,
  • tworzyć opisy, aby zachęcić fanów, aby pozostali z Tobą na dłużej,
  • stworzyć swój content plan,
  • wybrać odpowiednie #hashtagi dla swoich postów,
  • przygotować odpowiednie Relacje dla Instagram’a oraz Facebook’a,
  • korzystać z IGTV,
  • przygotować krótkie filmy na Instagram’a oraz Facebook’a,
  • przygotować odpowiednie zdjęcia do codziennego postowania
  • stworzyć odpowiednie zdjęcia na swoje reklamy płatne,
  • sprawdzić aktywność swojej konkurencji w sieci,
  • rozwinąć skrzydła!

Planowane terminy

Warszawa

styczeń 2020
625,00 pln
Daj znać