Warsztaty z fotografii mody
z Adamem Plucińskim

Adam Pluciński

Wykładowca

Czas trwania: 2 dni
Grupa: 6–12 osób

Wprowadzenie i cel

Warsztaty te są spotkaniem z czynnie pracującym fotografem mody i reklamy.

  • To szybka i dobra lekcja zarówno ze świecenia światłem, które nigdy się nie starzeje, jak i z najnowszych trendów i zabiegów stosowanych na całym świecie. 
  • To wprowadzenie do najefektywniejszego działania z całą ekipą na sesji zdjęciowej w studio, trochę psychologii i kultury pracy, kilka anegdot i duża dawka wiedzy, motywacji i rozeznania w tej specjalizacji, którą mam zaszczyt wykonywać od 6 lat. 

Nasze spotkanie to mocno skondensowany kopniak, który da kilka przydatnych narzędzi przy orientowaniu się na tym rynku.

Dla kogo?

Warsztaty z fotografii mody są dla ludzi:

  • interesujących się kreacją, wizerunkiem marki, fantazyjnością, planowaniem działań, światłem, marketingowym podejściem do zawodu fotografa, jak najlepszym przedstawieniem bohatera / modela,
  • interesujących się zjawiskiem mody, rynkiem mody i umiejętnym przedstawianiem mody na zdjęciu, skomunikowaniem mody/produktu z odbiorcą, 
  • chcących poprawić umiejętności świecenia w studio, organizowania czasu i działań na zdjęciach, relacji z modelką – jej prowadzenia i współpracy z klientem.

Program
zajęć

Dzień pierwszy 9:00–20:00

  • Przedstawienie się, krótkie story o prowadzącym, jak zaczynał (szybko).
  • Opis pracy fotografa z ekipą, z: asystentem i asystentami, art directorem, stylistą, retuszerem, makeupistą, stylistą włosów, klientem, producentem (szybko).
  • „Fotografowie” – prezentacja: kim się inspiruję, przegląd najfajniejszych fotografów z całego świata – Uczestnicy wypisują sobie, notują, którzy fajni, potem sami pogłębiają wiedzę w domowych zaciszach po warsztatach.
  • Czym jest jest moodboard i brief – razem z Joanną Skibą (art director) objaśniamy w krótkim czasie znaczenie, funkcję tych dwóch tworów.
  • Krótkie zadanie z robienia moodboardu – każdy robi moodboard pod swoją wymarzoną sesję, potem szybko prezentuje go reszcie grupy.
  • Uczestnicy dają mi na pendrive’ach swoje zdjęcia, swoją twórczość.
  • Przedstawienie ekipy:
    - włosy – Tomasz Górecki,
    - makeup – Julita Jaskółka,
    - stylista – Sara Milczarek,
    - modelki.
  • Przedstawienie 6 różnych moodboardów, które będziemy realizować po 1 zdjęciu.
inset-important-info

Na zajęcia

Prosimy, żeby każdy z Uczestników koniecznie przyniósł jeden folder ze swoimi zdjęciami, który przekaże wykładowcy na pendrivie w pierwszym dniu szkolenia.

  • Omówienie moodboardów z ekipą i Uczestnikami – kolejność działania na sesji, od czego najlepiej zacząć (wypowiada się cała ekipa); uczymy się logiki przygotowywania modelki na sesji. Ekipa idzie przygotowywać modelki.
  • Prezentacja sprzętu (krótka – podstawowe reguły).
  • Przygotowanie planu pod pierwsze i kolejne zdjęcia. W międzyczasie opowiadanie o końcówkach i możliwościach studia. 
  • Robimy 6 zdjęć, każde w innej estetyce.
  • Charakter światła – prezentacja: po całym dniu pracy opowiadamy sobie o plastyce świecenia, jak nazywać rzeczy, jak rozkładać światło na inspiracji na części pierwsze.

Dzień drugi Niedziela 9:00–16:00

  • Wybór zdjęć z poprzedniego dnia.
  • Postprodukcja – wraz z retuszerem pokazujemy jak szybko przygotować zdjęcie do wypuszczenia.
  • Przegląd portfolio Uczestników (wpadnie art director Joanna Skiba) albo pojedynczo, albo na rzutniku, otwarta krytyka, różne sposoby widzenia, dyskusje.
  • Wnioski, pytania.

Dostępne terminy

Warszawa

Daylight Studio
17 - 18 lutego 2018 (sobota - niedziela)
32 dni

Dla wszystkich, którzy zapiszą się odpowiednio wcześniej – specjalna cena First Minute! Oferta dotyczy niniejszych warsztatów, kupowanych z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Warto się zatem pośpieszyć i zamówić już dziś!

32 dni do końca tej oferty

2490,00 pln 2290,00 pln
Daj znać