Webinar: Marketing i Social Media
dla fotografa

Magdalena Głomska
Wykładowca

Magdalena Głomska

Czas trwania:2 dni
Grupa: 10–33 osób
Kup

Marketing i Social Media w branży fotograficznej. Social Media Pro – zaawansowane kampanie reklamowe i niestandardowe formaty reklam. Dwa dni wiedzy z zakresu Social Media, narzędzi i komunikacji. Dowiedz się jak zacząć i w pełni wykorzystaj możliwości jakie dają dziś Social Media.

Wprowadzenie

Dziś posiadanie firmowego konta na Facebooku i Instagramie w branży fotograficznej jest niemalże tak samo niezbędne jak posiadanie skrzynki e-mailowej.
To nie tylko kanał bieżącej komunikacji z klientem, prezentacji swojej oferty, ale też możliwość szerokiego dotarcia do nowych klientów. Poprawna konfiguracja konta oraz niezbędnych narzędzi umożliwiających jego pełne wykorzystanie często przesądza o sukcesie.  

Zapraszamy na szkolenie z Social Media przygotowane pod kątem branży fotograficznej. Podczas szkoleń online na bieżąco będziecie obserwować pracę prowadzącej oraz podążać za jej śladami to samo czyniąc na swoim komputerze. Cały materiał otrzymacie w postaci nagrań, do których będziecie mogli wracać. Zapraszamy na dwa niezależne szkolenia. W całości jednak będą stanowić fundamentalną wiedzę na temat prowadzenia konta w Social Media.

Otrzymacie to, czego nie ma na innych szkoleniach Social Media
czyli wiedzę na temat:

  • Precyzyjnej konfiguracji grup docelowych gotowych do wykorzystania w reklamie fotografii ślubnej, rodzinnej i noworodkowej i ciążowej.

  • Jak stworzyć grupę z osób planujących wieczór panieński, chrzest lub zainteresować potencjalnych klientów fotografią biznesową.

  • Jak nie trafiać z reklamą do naszej konkurencji – pokażemy jak stosować wykluczenia.

  • Konfiguracja niestandardowych formatów reklam, które idealnie sprawdzą się w branży fotograficznej.

  • Konfiguracja reklamy, która umożliwi powiązanie wszystkich grup odbiorców i dobranie odpowiedniego przekazu w fotografii ciążowej, dziecięcej i ślubnej jednocześnie.

  • Język korzyści w fotografii ślubnej, dziecięcej i ciążowej oraz jego poprawnego wykorzystania w postach sponsorowanych. Czyli jak pisać by przyciągnąć treścią potencjalną panne młodą, lub mamę oczekującą dziecka.

  • Case Study – Dobre przykłady - jak budować spójną identyfikację marki - fotografa i jak się wyróżnić. Inspiracje.

  • Tajemnica hashtagów – pokażemy jakie stosować w branży fotograficznej oraz które są zbanowane.

  • Jak poprawnie skonfigurować kampanie reklamową przed Sesją Świąteczną w tym roku?

  • Jaki budżet reklamowy przeznaczyć na kampanie świąteczną?

  • 4 typy reklam, które powinien wykorzystywać każdy fotograf aby rozwijać swoje zasięgi i pozyskiwać nowych klientów.

Program
zajęć

Czysta praktyka Dwa dni szkoleniowe po 7 godzin, w tym 1 godzina przerwy. Każdego dnia 2 bloki szkoleniowe: 9:00-12:00 i 14:00-17:00

Pierwszy dzień szkoleń - to praktyczne szkolenie, na które zapraszamy zarówno osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z Social Media, jak również osoby, które tę przygodę już zaczęły ale potrzebują uporządkowania wiedzy z tego zakresu i chciałyby poznać niestandardowe możliwości wykorzystania funkcjonalności Social Media.

Drugi dzień szkoleń to bardziej zaawansowane szkolenie z zakresu płatnej reklamy na Facebooku, skierowanej do odpowiednio zdefiniowanej grupy odbiorców, a także niestandardowych formatów reklam dostosowanych do etapu budowania lejka sprzedażowego.

Dzień pierwszy
2 bloki szkoleniowe: 9:00-12:00 i 14:00-17:00

  • Fanpage oraz Instagram – najważniejsze ustawienia. Identyfikacja fotografa.
  • Creator studio – ukryte możliwości
  • Posty nietypowe - czyli posty z wsteczną datą oraz post na przywitanie.
  • Jak bezpłatnie zwiększać zasięgi organiczne
  • Bezpłatne dodawanie przycisków Call To Action do postów.
  • Jak tworzyć wydarzenia i wydarzenia specjalne?
  • Jak organizować legalne konkursy?
  • Tajemnice hashtagów.
  • Content is the King – hierarchia treści.
  • Treść – jak pisać by czytali, język korzyści. Pomysły na angażujące treści.
  • Media Plan i kalendarz marketingowy fotografa.
  • Jak poprawnie prezentować firmę od „kuchni”?
  • Kiedy publikować posty.
  • Menedżer firmy – spectrum możliwości. Role na stronie i zabezpieczenia. Powiązanie Facebooka z Intagramem.
  • Menedżer reklam – konfiguracja konta. Najważniejsze cele reklam dedykowane na Facebooka i Instagram.
  • Piksel Facebooka – konfiguracja z witryną internetową.

Dzień drugi
2 bloki szkoleniowe: 9:00-12:00 i 14:00-17:00

  • Pixel Facebooka – konfiguracja z witryną internetową.
  • Zdarzenia i konwersje niestandardowe. Jak badać ruch na stronie www z pozycji Facebooka?
  • Jak odpowiednio mierzyć wyniki kampanii?
  • Audience Insights i konfiguracja grup docelowych dla fotografa rodzinnego, ślubnego i biznesowego. Test grupy w reklamie.
  • Menedżer reklam - budowanie lejka sprzedażowego.
  • Pierwsza reklama – czyli jakich błędów nie popełniać.
  • Jeden post, a kilka celów – kiedy ma to sens?
  • Jak nieszablonowo zwiększać liczbę fanów na Facebooku?
  • Dopasowanie grup docelowych do celu kampanii.
  • Niestandardowe formaty reklam w budowaniu lejka. Remarketing.
  • Przykład rozpisanej kampanii marketingowej dla fotografa.

Przed i po

Co osoba będzie umiała:

  • Jak poprawnie skonfigurować najważniejsze narzędzia na Facebooku i Instagramie?
  • Jak poprawnie tworzyć grupy docelowe?
  • Jak obniżać koszty reklam?
  • Jak docierać do coraz szerszej i precyzyjnie ustawionej grupy fanów na Facebooku i Instagramie?
  • Dlaczego nie wykorzystywać opcji „Promuj post” i jak zabezpieczyć konto przed hakerami.
  • Jak wykorzystywać w pełni Creator Studio?
  • Jak zwiększać organiczne posty?
  • Jak tworzyć niestandardowe formaty reklam, które przyciągną uwagę?
  • Jak wykorzystać Pixela w remarketingu?

Wymagania techniczne

W celu prawidłowego i pełnego korzystania z naszych webinarów należy dysponować urządzeniem mającym dostęp do Internetu (zalecane połączenia przewodowe) wyposażonym w najnowszą lub poprzednią wersję przeglądarki internetowej. Technologia, którą dysponujemy umożliwia oglądanie webinariów na sprzęcie klasy PC oraz na urządzeniach przenośnych (smartfony, tablety):

  • komputery z systemem Windows (możliwość zabrania głosu i zadania pytania na czacie),
  • komputery z systemem Linux (możliwość zabrania głosu i zadania pytania na czacie),
  • komputery z systemem Mac OS (możliwość zabrania głosu i zadania pytania na czacie),
  • urządzenia przenośne z systemem iOS (możliwość zadania pytania na czacie),
  • urządzenia przenośne z systemem Windows (możliwość zadania pytania na czacie),
  • urządzenia przenośne z systemem Android (możliwość zadania pytania na czacie).

Dokument: Jak dołączyć do webinaru - krok po kroku.

Dostępne terminy

Webinar

link podamy w zaproszeniu
19 listopada 2020 (czwartek)
22 dni

Dla wszystkich, którzy zapiszą się odpowiednio wcześniej – specjalna cena First Minute! Oferta dotyczy niniejszych warsztatów, kupowanych z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Warto się zatem pośpieszyć i zamówić już dziś!

22 dni do końca tej oferty

350,00 pln 220,00 pln
Pierwszy dzień
20 listopada 2020 (piątek)
23 dni

Dla wszystkich, którzy zapiszą się odpowiednio wcześniej – specjalna cena First Minute! Oferta dotyczy niniejszych warsztatów, kupowanych z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Warto się zatem pośpieszyć i zamówić już dziś!

23 dni do końca tej oferty

420,00 pln 290,00 pln
Drugi dzień