Magdalena Głomska

„Zawsze patrzę szerzej. Pierwszy krok to strategia, drugi to cele i zadania. Trzecim krokiem jest działanie”

Absolwentka Politechniki Gdańskiej, wydziału Marketingu i Zarządzania. Opisując siebie w trzech najmocniejszych stronach przedstawia się jako
Strateg Biznesu online oraz komunikacji. Ekspert Social Media. Szkoleniowiec.

Jest przede wszystkim praktykiem, mającym 13-letnie doświadczenie na stanowiskach managerskich w dziale marketingu i sprzedaży, w firmie będącej dystrybutorem fotograficznych międzynarodowych marek. Aktualnie prowadząc własną firmę, współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach. Z racji wcześniejszego doświadczenia to branża fotograficzna i współpraca z fotografami jest jej najbliższa. Podczas bliskiej współpracy poznała ich potrzeby związane z obszarem marketingu, tworzenia własnej marki w sieci, tworzeniem identyfikacji oraz rozwoju własnej firmy. Jest idealnym połączeniem wiedzy marketingowej z potrzebami fotografa. 3
Jest odpowiedzialna za tworzenie i definiowanie strategii sprzedażowo-marketingowych, wyznaczam główne kierunki działań oraz opracowuje kampanie marketingowe. Wdraża nowe rozwiązania i optymalizuje bieżące kanały komunikacji i narzędzia marketingu online – w tym Social Media.

Social Media stały się jej pasją, która jest obecnie motorem do stałego poszerzania wiedzy. Szkoliła się u najlepszych Trenerów z Facebooka oraz Instagrama.
 Aktualnie sama prowadzi szkolenia z zakresu obsługi Social Media oraz systemu reklamowego. Wspiera także klientów w planowaniu strategii komunikacji i prowadzeniu ich stron firmowych.

Prowadzone
zajęcia