Portfolio fotografa
w społecznościach – prezentacja, reklama i monetyzacja

Michał Leja
Wykładowca

Michał Leja

Czas trwania:3 godzin
Grupa: 8–30 osób
Dostępny wkrótce

Zaprezentuj się! Instagram, Facebook, LinkedIn... Co do czego? Czujesz się zagubiony w gąszczu możliwości, które dają Ci współczesne serwisy społecznościowe? Chcesz, żeby Twoje portfolio dobrze się prezentowało w Internecie? Zaloguj się na webinar w Akademii Nikona!

Dla kogo?

Prowadzisz biznes fotograficzny i chcesz, żeby Twoja oferta wybijała się na tle konkurencji? A może realizujesz projekt artystyczny i oczekujesz, by poza wystawą i publikacją zaistniał w oryginalnej formie w Internecie? Pokażemy Ci jak wielkie możliwości drzemią w World Wide Web i jak kreatywnie wykorzystać Instagrama i inne serwisy do publikowania portfolio. Udowodnimy Ci, że z chaosu może zrodzić się harmonia!

Bądź skuteczny!

Odnalezienie swojej wizualnej ścieżki to dopiero połowa sukcesu. Drugą połową jest skuteczna promocja swojej działalności. Nowoczesne portale wymagają nowoczesnego form marketingowych i PR-owych. U nas dowiesz się jak zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta i jak ją na sobie zatrzymać. Pokażemy Ci jak zwiększać widoczność swoich postów, jak je planować i jak zaprogramować płatne promocje. Na koniec dowiesz się jak oczarować klienta na spotkaniu w cztery oczy (lub dwa ekrany).

 

Program
zajęć

3h 18:00-21:00

  • Przegląd możliwości różnych portali Social Media: Instagram, Facebook, Behance, Tumblr, LinkedIn, Tik Tok.
  • Określenie celów dla poszczególnych platform społecznościowych, zwiększanie zasięgu poprzez działania organiczne i płatne kampanie.
  • Tworzenie profesjonalnie wyglądającej oferty: jakość multimediów i pomysł na ich ekspozycję.
  • Poszukiwanie klientów i odbiorców: targetowanie działań w płatnych kampaniach i działaniach organicznych (hashtagi, wzmianki itp.)
  • Promocja działalności oparta na zaangażowaniu – czyli ile czasu trzeba tak naprawdę poświęcić na cyfrowy marketing szeptany
  • Programowanie płatnych kampanii na FB i Instagramie – podstawowa promocja posta, określanie zasięgu, grupy zainteresowanych i budżetu.
  • Analityka – ocena efektów naszych działań na bazie wewnętrznych narzędzi Facebooka i Instagrama.
  • Prezentacja portfolio w formie tradycyjnej – jak zrobić wrażenie na kliencie podczas spotkania face-to-face?
  • Analiza dobrych i złych praktyk – kilka przykładów na to czym się inspirować i czego unikać.
  • Omówienie mediów społecznościowych uczestników (dla chętnych).

Sposób prowadzenia zajęć


Zajęcia mają formę wykładu, wykorzystującego prezentację oraz do każdego modułu przewidziany jest czas na zadawanie pytań idywidualnych - odpowiedzi udzielane są na forum całej grupy. Oprócz tego przewidziana jest dyskusja na temat wybranych zagadnień.

Co po webinarze?

  • Najpopularniejsze platformy społecznościowe nie
    będą owiane tajemnicą.
  • Sposoby na rozszerzanie zasięgu Twoich postów staną się zrozumiałe i logiczne.
  • Dzięki zdobytej wiedzy będzie Ci łatwiej prowadzić marketingową część Twojego biznesu opartego na sztukach wizualnych.

Przygotowujemy terminy